Årsresumé mar/apr

Mars
Inleddes med att jobba på emballator med fotbollen, hemskt haha, men det gick över relativt fort. Sedan har jag även kollat massa Orange is the New Black, vilket jag fortfarande kollar om om och om igen, sen har jag ätit massa goda frukostar, som jag älskar att fotografera. Jag har myst med Teo även denna måndad och stretchat ut min mun med hjälp av hans generösa händer när vi tog roliga bilder, haha vet inte hur länge jag skrattade åt hur jävla ful jag kan vara ibland. Marsmånad spenderades även på fotbollsplanen. Jag har ätit good mat med mammsen och jag har lagat mat med Linnéa och Elin som blev mycket lyckat! Jag drabbades av kräksjukan och fick spendera timmar inne på toan, hemskt är det, så fruktansvärt verkligen. Myst lite mer med Conne i skolan. Festat! Alice hade fest denna månad och där var vi. Sen sista datumet spenderades hemma hos Fille där vi hade gambling och åt tacos (tror jag?) och Teo förstörde mina byxor och nästan min Filippa K tröja:/. Kaos var det men han köpte nya så självklart inga hard feelings. Bra avslut på månaden helt enkelt, och dagen efter väntade......
April
Denna månad inleddes i sin tur med rikskonferensen med MUF och Tilda och det var lärorikt och roligt, och där fick vi även in lite festande, som alltid är roligt med Thildar i sitt sällskap. Sedan festade jag, både klassfest och en fest hemma hos Albin, också roliga fester! Och dagen efter blev det bakismat uppe på Max, hehe. Kan faktiskt vara gott ibland! En annan dag var jag hos Conne och vi klädde upp oss för Coachella, haha. En dag var jag arg, på vem minns jag faktiskt inte, hahahah, men jag har typ 20 bilder från samma dag där jag pekar finger så något var det! En annan dag åt jag frukost på Roddys, med Conne trooor jag? Sen hände det även en tråkig sak.. Jag hade varit med Tilda den dagen och jag skulle faktiskt precis gå ur bilen mot bussen när Teo ringer, och det går knappt att höra vad han säger. Vi åker i alla fall dit med gasen i botten (sån sjuk tur att jag var med Tilda just den dagen, som då var den enda i min krets som hade körkort) och när vi öppnar dörren möts vi av en krampande Teo. Ambulansen kommer och jag hänger med till Växjö där han läggs in. Jag åker hem den kvällen med klump i magen. Dagen efter åker jag dit (jag gick inte till skolan denna dag) och där blir det också att jag får stanna över natten. Jag missade ett nationellt prov i engleksa, men med förstående lärare löste det sig. Jag låg bredvid Teo och såg han ha så ont, och det gjorde så ont i mig. Men viktigaste av allt är att han mår bra nu, det är vi alla tacksamma för! Men det var helt klart det som satte spår i mig denna månad. Det är alltid tufft är se nära och kära ha ont. Uppskatta dem!!