Årsresumé maj/jun

Maj
En händelsefull månad, mycket festande, och många skratt. Let's start. Valborg! Som blev kaos, jag råkade ta sönder ett fönster hehe, nåja, sånt händer. 24timmars, inte så roligt, efter det så hade vi återigen en dubbeldejt hos Fille och jag tror att det involverade lite akolhol men inte säker! Vi spelade iallafall kubb och det var skitkul, iallafall för mig och Linnéa när Teo trillade och Fille skulle hjälpa honom upp. Återigen en fest inträffade. Jag utbildades för Donken och började jobba! Jag år gotte på Gästgivaregården och paddlade kanot med Linnéa. Jag införskaffade mig mina Raybans som jag i denna stund glömt namnet på hehe. Och min fina Ted fyllde år, hela 18 åååååårrrrr!! Och det ledde i sin tur till två fester på raken, eller inte endast pga det, men vi fick chans att fira honom på två tillfällen. Eller aa ett tillfälle, det andra tillfället var han inte så närvarande vid, hahahah jag och Edden hade däremot det hur kul som helst när vi hittade honom! Vi renoverade vårt hus, och det blev superfint. Vi gick kvällspromenader, jag "köpte" en katt åt Linnéa i försenad födelsedagspresent! Jag, Edden, Lisa och Ida åt tacos hemma hos Nea och sen körde vi raggarunda! Och sist men inte minst, jag bråkade med Soulnix! Go månad!
Juni
Månaden började med fest, minns dock inte vad det var för fest haha? Sen så solade jag, åkte bil med Pippi och var på Väla. Sen var det dags för studenten och många favoriter skulle firas! Och då blev det självklart partaj. Sen dagen efter var det skolavslutning och tanken var att jag inte skulle dricka mycket, hehe, men så blev det inte och jag åkte hem relativt tidigt den kvällen (moget!), Teo Taxi hämtade, guuuttt. Innan detta blev jag och mamma väldigt bruna, hmm varför? Sen blev jag kär i Ruby Rose tack vare OITNB,  jag sov i husvagn många nätter med una favorita grande. Jag firade midsommar i Halmstad, som dessvärre blev rätt misslyckat framåt kvällen, och till sist, det bästa: Jag åkte till Cypern med Teo. Och såsåsåsååå bra vi hade. Sola, bada, mys, festa, äta god mat, njuta, det var fantastiskt. Ooooch jag kan knappt bärga mig tills han och jag ska till Filippinerna i påsk!!! Sammanfattat kort och bra, men med massvis med bilder. Som ni gillar det, right?
 
Underbara månad!