We could dance and party, all night

OJ! Jag har haft saker upp hela tiden så jag har inte hunnit med att blogga. Fan, jag som skulle bli bättre på det här.. Jaja, "sommaren" är i full gång och den går nästan för snabbt. Sommaren har varit en besvikelse om man kollar till fester osv men om jag kollar till mitt välmående har den varit toppen. Jag mår jättebra. Jag vågar nästan inte säga det, för det känns som något händer då, peppar peppar, men jag mår bra och allt i livet är bra just nu. Cypern var underbart och snart är det Rhodos. Sen är det Ljungbydagarna och sen börjar skolan. Puh. 
 
I helgen var jag, Nea, Teo och Fille på Liseberg och det är alltid trevligt. Just nu sitter jag vid datorn i "arbetsrummet" invirad i en filt och snackar med Nea på FaceTime. Jag har nyss beställt lite olika plagg inför Rhodos och imon ska jag och mamma till Växjö för att kolla in skor. 
 
Inatt sov jag med Teo, då vi båda jobbade till sena kvällen och det var lika bra som vanligt. Idag har jag som sagt bara chillat, framförallt framför Youtube, och ikväll ska jag in till Edden där vi ska planera inför kommande semestervecka och käka lite!
 
Imon är det jobb igen och sen inga vidare planer!
En babe. Har faktiskt inte alls många bilder just nu, hihi. Puss!