Happy Valentine's!

Godmorgon & glad alla hjärtans dag!
Hoppas ni sovit gott, för det har inte jag, haha. Jag drömde en väldigt lustig dröm som var aningen panikartad, men men! Idag har jag bestämt mig för att vara väldigt produktiv innan kvällens planer inträffar: vid halv 12 ska jag och Elvis gå på ett gratispass på TC som heter Multi typ, vet faktiskt inte vad det är. Så nu ligger jag i sängen och väntar på att gröten och äggen ska bli klara! Innan passet ska jag hinna handla lite. Efteråt möter jag upp Conne och duschar och umgås ( ;) ) sedan kommer Nea dit också efter hon jobbat (krigare!). Vi ska sedan bege oss ner mot Saki Sushi och där kommer även Elin va så ska vi äta lite alla❤️-dag sushi tillsammans, mys!

Efter sushin ska jag försöka ta mig hem rätt snabbt och göra mig lite fin, jag och Teo ska till Växjö och både äta samt kolla 50 shades of grey! Filmen startar 23.00 och hemåt kommer vi med hjälp av nattbussen 02.00. Så en fullspäckad och mysig (förhoppningsvis) dag står på schemat!
Igår var jag med Nea och detta fixade vi, jävligt gott! Medan vi mumsade på detta beta vi oss igenom Satc avsnitt samt första filmen!

Nu ropar pappa att gröten är klar, så vi hörs!

Hoppas ni får en mysig dag med nära och kära, hehe.

Puss❤️