What are you waiting for?

Haha, asså bästa ni. Ni fortsätter att läsa trots att jag inte bloggar??? Jag har typ inte hunnit och orkat att prioritera bloggen utan har verkligen släppt allt detta lovet. Har inte pluggat och inte bloggat. Förlåt, men det har varit skönt!

Helgen har spenderats med Tedde och det har varit mycket bra!!! Bäst är vi. Sen på söndag åkte jag på träningsläger med laget och det har varit helt ok. Det är lite tråkigt när man inte kan vara delaktig på träningarna pga skada. Kom i alla fall hem idag tidigt och har läst bok (skoluppgift) och.... kört bil!!! Det var första gången och det var skitkul och gick skitbra, woho! Sen kollade jag Parneviks med familjen och nu ska jag lägga mig. 
 
Imorgon börjar skolan och det ska faktiskt bli så oerhört tråkigt, jag ska inte ljuga. Och jag får analklåda av tanken på att restriktioner och lektioner och läxor och tidiga morgnar och kvällar och ååååh. Sen efter skolan ska jag plugga engelska och köra bil, sen förhoppningsvis träffa Rosen lite.
 
SES!
Lite bilder från de senaste dagarna!

Godnatt♥