A friend in need is a fucking best friend indeeeed

Asså oavsett om aaaallt suger eller om aaalllaa suger, eller bara om väldigt många suger, eller till och med om bara en suger eller en sak suger så har jag alltid Linnéa där. Asså jag kan vara hur arg som helst på henne men när det krisar då finns hon alltid där. Hon kan vara den jävligaste jag vet, asså ni vet en sån människa som inte riiiikitgt kan ta kiritk eller en människa som tyyyyp allt ska vara lite krabbigt för. Men fan vad det inte spelar någon roll när allt kommer omkring, fan va jag behövde henne idag. Mitt bland kaoset av massa fegisar och anonyma satt Linnéa och rabblade sina stridsrop, sa hur fåniga alla var och fick mig känna mig kung igen. Hon är den jag alltid, för alltid, kommer att behöva vid min sida, framför mig, bakom mig eller runt om mig i en hård kram. För oavsett hur jääävlig hon kan vara så mäts inget upp men hur fucking bra hon är när det väl gäller. Fan va king du är, speciellt nu när många andra är obror. 
ÄLSKAR DIG