The fault in our stars

Hej. Igår var jag i skolan, uppenbarligen. Och dagen var, tjaa, den dög. Vi hade föredrag av författaren Torgny Karnstedt och sen idrott och tillslut Naturkunskap. Dock skulle vi bara få våra läxor då så det vart ingen riktigt lektion. Duktig som jag är hade jag ''kontraktet'' med mig och hade inga bekymmer i världen. Sen är lappen borta, helt borta. Så Ebba fick ingen data, hehe. Vill faktiskt inte ens ha en, skoldatorerna håller aldrig måttet, och det vet jag att jag inte är ensam om att tycka. Och jag vet att det är fel att klaga, tänk alla fattiga länder, som inte ens har råd med en dator till skolan, och alla ni får en varsin. Men jag tycker att ifall man har resurserna ska man ta vara på dem och investera i något man vet kommer hålla. Det är bara massa problem med skoldatorerna och aa nej. Ska man ha en data man ska jobba dagligen med i tre år, med lovuppehåll givetvis, så ska den vara av mycket bra kvalité, tycker jag. Sen gillar jag inte alls tanken med böcker på internet. Det går inte att plugga på bussen, på fiket etc, bara för att man inte har wifi. Och sen kanske inte alla har wifi hemma, eller åtminstone ett som är väldigt segt. Nej, jag gillar matriella böcker, inte digitala. Vi får inprintat i oss hur dåligt det är för oss med dataskärmar och dess UV-strålning och ändå får vi våra skolböcker därpå utan alternativ. Men sen underlättar datorn skolarbetet också, det är ju inte bara pina. Men man borde kunna ladda ner böckerna, inte behöva vara uppkopplad för att nå dem..
 
Sen när jag kom hem sov jag hehe, och började läsa The Fault In Our Stars på engelska, den verkar bra. Eller den är bra, jag har sett filmen. Sen kom Teo ut och vi gjorde väl inte så mycket, kollade på en film, som vi kollade klart på idag; Shooter, riktigt bra var den DOCK fattade man inget stundvis. Han åkte hem runt 14.00 och sen kollade jag Awkard, städade (massa) och läste. Sen kom pappa hem med sushi, och sen har jag inte gjort mer, faktiskt.
Rätt skön dag! Imorgon är det skola igen, och det kryper i skinnet pga har spanska och jag avskyr verkligen spanska!!!! Hehe.
 
Detta var alltså vad jag köpte. Jag hade nästan ställt in mig på ett par Primeboots men ingen storkek passade, cp fötter! Sen tänkte jag köpa en Odd Molly jacka och en halsduk men det blev inte av, så det står kvar på listan. Eller kanske inte jackan då jag typ har en sån. Sen vill jag köpa ett par boyfriend och ett par svarta jeans. 
Alltid lika gott!


Nu ska jag snart duscha sen ska jag nog kolla serie eller läsa, sen soga. Nattttiiii