All of me

Hej och hallå. Har inte alls mycket intressant att säga idag men lite kan jag säkert klämma fram. I skolan idag tog jag och alla andra nior på vår skola spexfoto och jag var punkare. Der var najs, sen var skoldagen som vanligt. Idag behövde jag även gå tidigare som igår. Behandlingen gjorde ont, riktigt ont hahaha, men direkt när han slutade gick det över. Och då körde han ändå på lägsta.. Sen när jag kom, runt 5, så chillade jag och sen började jag plugga vid 6 typ. Och nu ska jag göra rehab, och antagligen kommer det vara pisstråkigt, men det är bara att stå ut nu!
 
Vad som händer imon har jag ingen aning, det återstår att se. Eller jo, bögnationella för oss som missat i So:n är imon, jippie..
Nya linnet jag köpte i Stockholm på Brandy Melville
Palla så äcklig spegel 
Nu skall Ebba köra rehab. Vi hörs imon!

Godnatt!