I'd like to say the things I never used to

Idag är jag arg. Inte jättearg, inte lite arg, utan arg. Lagom arg för att ha en brännande känsla i bröstet men inte tillräckligt arg för att skrika och slänga runt saker. IDAG, gott folk, har jag blivit disrespekterad och det kan jag inte på något plan acceptera. Hur liten sak det än gäller, så finns det inte på min världskarta att tolera det. Så är det. Pallar verkligen inte gå in på det idag, för jag är trött och känslig när jag är trött. And I'm not going dit, dit där jag gör så att jag själv mår dåligt. Så det tar jag, kanske, en annan dag. 
 
Ofta inte mina mobilblogginlägg kommit upp? Gjort två blogginlägg, aja, jävla skitmobil och jävla internet. Igår kunde jag inte träna heller, hur oväntat? Så jag ägnade ca 1,5h till egenträning här hemma. Och idag har jag sån satans träningsvärk i magen. Har haft det jobbigt med att skratta idag, just för att det gör så ont, haha. Tänkte träna igen idag, men jag hade ärligt för ont för det. Tränar typ aldrig magen, så. Tror jag ska träna imon igen, styrka då alltså. Måste komma på några rump-  och armövningar så jag känner lite där också för det gör jag inte. Och då tränade jag ändå allt tre igår. 

 
Vad som händer i helgen har jag ingen jävla aning om, något förhoppningvis.
 
Ska gå och lägga mig nu. Avskyr att somna arg och dan, Men sova är fan den ständiga lyckan <33
 
Later bitches