Oh, put your records on

En liten smygisbild jag tog på två Ryssbybor i somras. Detta är precis innan treorna skulle dra mot balen. Har verkligen bildbrist hahaha, babes. 

Idag gick jag upp tidigt, igen, och åkte till Växjö. Hittade inte speciellt, men hittade ett linne och en kofta som jag får ha på nyår och sen ett par stövlar. Sen fick jag äta donken, haha lol, idag igen. Under de tre/fyra senaste veckorna har jag gått ifrån att ha ätit donken 1 gång i år till 5 gånger haha, yolo. Sen vidare direkt till träningen (tiden var knapp). Inomhusfotboll såhär är ju bara så jävla kul!? Jipppieee. Så imon ska det bli riktigt roligt och jag hoppas på många vinster. Sen åkte jag hem och efter en stund kom Nea och vi har inte gjort något speciellt. 
 
Nu ska jag packa lite, sen måste jag faktiskt sova. Hoppas ni har haft en bra dag! Hörs imon, natitititi. 
 
PS BLOGG, jag spräckte min jävla telefon idag, fuckkkkkkk. Bby, sorry..