Alla goda ting är tre

Idag var det arbetslagsdag på Kungshög. Det var inte så kul haha. Först samarbetsövningar och sen efter lunch gjorde vi det vi gjort de två senaste åren; poängjakt. Och det suger haha. Men kom i samma grupp som Ebba (fint namn ;-) ) och bea så vi tre höll ihop (därav rubriken).

Sen när jag och Nea kom hem till mig gjorde jag, eller ja vi, det absolut pinsammaste som någonsin hänt!!!! Mest pinsamt för mig skulle jag vilja säga hahahaha, asså ville bokstavligt talat gräva ner mig i gruset och försvinna för all tid, men ett gott skratt fick vi i alla fall hahaha
Sen pluggade vi och då försvann alla glada miner, dessvärre. Sen var det träning, jag var med första övningen och värmde våran målis JullanGullan med skott och inlägg men sen fick jag för ont. Foten M Å S T E bli bättre till på lördag då vi har match!
Första innebandyn var igår med, men var bara med första övningen där med sen vilade jag och tittade på, pga foten då.

Och sen? Efter träningen så har jag duschat och jobbat matte samt kärnfysik. Imon startar dagen med två timmar av det sistnämnda ämnet. Jippie. Dock svenska och det älskar jag sen idrott, också kul, om jag hade kunnat vara med lol.

Har inget intressant att säga mer, inte för att det ovan är det men ja haha. Godnatt, hörs imon om jag överlever morgonen

Har inte en enda egobild och ingen rolig och fin bild på mig och Nea så detta fick det bli lol haha