New year, new me?

Jaha, då var jag tillbaka. Kul, grattis, woho. Ska nog börja blogga lite igen, men det har känts skönt med en liten paus, inte för att det är speciellt utmattande, men ändå skönt. 
 
2016, och därmed ett nytt år, med nya mål och möjligheter? Nae, jag vet faktiskt inte. Om jag ska vara helt ärlig så älskar jag mig själv, och jag har inga planer på att förändra det. Men så ska det väl vara eller? Jag är ju faktiskt huvudpersonen i mitt egna liv, och hur illa skulle det inte vara om jag ogillade mig? Jaja. Men lite mer ordningsam kanske jag ska bli, iallafall försöka. Typ gällande skolan och träning. Men det ena påverkar ju det andra, är skolan lugn blir det mer träning. Så, jag ska försöka ta tag i skolan I TID samt hålla koll på böcker och kalender och pennor och stift och sudd och allt det där. Ja, man säger det hela tiden, men jag ska verkligen försöka!
 
Nyår började hos Edden med massa bra tjejer och massa bra musik och massa bra alkohol och massa bra mat, men dessvärre slutade den mindre bra. Det är dock inget som behöver tas upp här och allt är löst. Men for the record så firade jag och Teo in det nya året igår istället och kollade fyverkerier på Apple Tvn haha, shit så klyschigt. Men det var bra, och mysigt. 
 
Så igår sov jag med Teo och vi drog även en ytterligare Star Wars film, tror vi ska börja på 6an imorgon, haha, och efter vi är klara med SW blir det Lord of The Rings tror jag. Sen så kom Eddengoi ut och vi bokade flyg till London (!!) och pratade om Gud. Sen åkte vi in vid 10-tiden och jag åkte hit till Barrstigen 9, till min kära Cornelia. 
 
Imorgon blir det tidig uppstigning och sen väntar BodyPump vid 10 och därefter ska jag hem, göra i ordning mig, och sen åka in på hockey, då en gammal vän från Sthlm aka Mattias Wiggley ska spela mot Troja, så vi ska kolla! Och efter matchen ska hans föräldrar samt hans mormor ut till oss, och hon är från USA så imorgon är det engelska som står på schemat för mig och Teo haha, hur ska det gå? No one knows. 
 
Funderar på att göra en sån årsresumé som alla gör? We'll see. 
Godnatt!! (ps bilden på mig och Conne är lökigast, hade en annan, men den var ännu värre)
 
Ps, snön är numera borta från bloggen.