Vi är ju ändå lite bättre än alla andra

I fredags var jag med Conne, Edden och Linnea hemma hos Conne och det var hur mysigt som helst. Jag har verkligen världens bästa vänner. OCH VÄRLDENS BÄSTA KLASS, SA14A ÄR VÄLDIGT MYCKET BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA MÄNNISKOR IFALL NÅGON HAR MISSAT DET. Igår vaknade jag och Edden upp ovanligt hurtiga och gick upp och åt frukost, för att sedan ta en uppfriskande promenad i skogarna här. Det var mysigt, kallt och vi skvallrade en del, hehe. Mys, och duktigt. Sedan, rensade jag min garderob, och efter det beställde vi kläderna jag berättade om. Därefter duschade jag och gjorde mig fin och vid 5-tiden kom Teo, och Edden åkte hem. Jag och Teo skulle nämligen kolla bio, The Hungergames The Mockingjay part 2, bästa Hungergames. Det var jättemysigt, och sedan åkte vi hem med nöd och näppe (vi hade ingen diesel alls typ, haha) och sen kom vi hem och kollade Harry Potter, som också är bäst.

Idag försov vi oss hehe, Teo hade match idag. Det var skönt att komma upp i tid, och klockan 10 mötte jag Conne vid Roddys och vi åt frukostbuffé, och sedan gick vi på yoga, riktigt produktiva haha. Jag tog buss hem 12.05 och när jag kom hem tränade jag både styrka och cardio och gjorde lite ytterligare yoga. Sen dess har jag städat, duschat, kollat Morden i Sandhamn, Solsidan och DDD. En väldigt bra helg så att säga!
Ye
Godaste frukosten!
 
Godnatt alla!  
xonne

Hej! Undrar varför du inte kan umgås och festa med några andra människor än hockeykillar?
Ps. EK14 är tyvärr snäppet bättre.

Kram

Svar: Tjena! Enkelt svarat: dom är, liksom jag och blondinerna i min klass, mycket bättre än alla andra!:)
Ps. det bros kanske på hur man ser det, dom är definitivt snäppet bättre på att vara sämre än oss!

Kramar!:)
ebbaalouise