Since I've been gone

Såå såå ledsen att jag inte bloggat och att alla ni fått läsa samma inlägg om och om igen, (trots att det var väldigt fint<3). Det har hänt en del sen vi sågs sist, jag har haft lov, och någonstans under lovet var det halloween fest på Harrys, som ni ser ovan på bilderna. Det var förfest hos Emmy dit jag gick med Tilda, och träffade en del nya människor. Kul att klä ut sig!
Efter lovet var det dags för praktik och jag var oväntat taggad, det var jätteroligt faktikst, trots att jag var så oöndligt trött efter varje "arbetsdag", som ni ser på bild 2 haha. Det var i alla fall inressant och roligt att prova på att jobba, och extra kul var det att vara med politikerna, hihi! 
Förra helgen (I guess) så var jag först på fredagen med Amira och festade lite, och på lördag var jag med Edden, och inte heller denna dagen kunde vi hålla oss ifrån festandet, haha. Rolig helg ändå! Världens bästa farfar var också på besök, önskar jag kunde träffa honom mycket oftare, är så avundsjuk på alla mina vänner som kan sticka till deras mor och farföräldrar på lunch på vardagar, det är något jag alltid saknat. Farfar är mitt allt. Fina han. <3
Och förra veckan på onsdagen var vi i Växjö och kollade på ett brottsmål i Tingsrätten, och det var intressant men lite långtråkigt, eftersom vi första timman fick sitta på golvet för att få plats haha.
 
Annars då? Livet är bra, hade ett prov idag och tror att det gick helt okej, kunde i alla fall skriva en del och det brukar betyda att det gått bra ändå. Jag är också superglad att jag och Teo börjat med Harry Potter-maraton, igår såg vi klart Harry Potter och den Flammande Bägaren, och jag längtar till nästa! Jag älskar Harry Potter såsåså mycket. Imorogn ska vi ses, och då är det dags för Halvblodsprinsen om jag inte har fel, sen är det bara de två sista kvar..:( Jag hoppas också att jag kan träna imorgon, har varit sjuk så väldans länge nu, (att man blivit en Cornelia är ju katastrof), och får lite ångest av att inte kunna träna.
 
Godnatt alla, nu börjar klockan ticka iväg. Pussar.♥