God helg!

Happy sunday, eller inte. Imorgon är det skola igen och det suger alltid lika mycket. Veckan framför mig kommer att bli hektisk och med huvudet i skolböckerna men förhoppningsvis hinner jag med lite träning och lite Teo emellanåt! Men snart är det lov, så keep you head up soldiers!
 
Helgen var trevlig. I fredags gjorde jag i princip ingenting utan bara chillade med Linnéa, vilket var både trevligt och skönt. Och i lördags så pluggade jag lite tafatt och chillade tills klockan 5 typ och då började jag göra i ordning mig. Jag och Linnéa åkte då in till Fille där även Teo var. Vi drack lite, spelade kort och pratade. Det var trevligt och kvällen gick väldigt sakta haha så efter vad som kändes en evighet begav sig jag och Tedde hem, och det visade sig att klockan inte ens var över 12. Idag så sov vi rättså länge, sen duschade vi och åt ärtsoppa sen stressade jag till bussen. Trevlig helg sammanfattningsvis!

Idag har jag legat i sängen vid datorn som vanligt hehe, och ätit massa apelsin, också som vanligt, och även pluggat lite. Har 3 prov framöver så det blir en tuff vecka som sagt. Historia, som handlar om första världskriget, stod på schemat idag, och även ifall jag tycker att det är intressant så är det svårt att plugga inför historia prov.
 
Nu hade jag tänkt göra i ordning mig för kvällen (i tid för en gångs skull) och faktiskt sätta på lite Sex and The City-avsnitt på tvn och bara ta det lugnt. Vill verkligen till New York och pappa sa tidigare idag att vi ska dit inom en inte allt för snar framtid! Jag vill också resa detta påsklov, som varje påsklov. Förrförra och året innan dess var jag i London och förra (2014 alltså) var jag i Barcelona. Jag får hålla tummarna! 
En bild från förra påsklovet, detta är när jag är hemkommen från Barcelona och visst har jag färg! Jag minns att jag efter första dagens solning blev sååå bränd! Det sved över hela min kropp och hotellets lakan och täcke bara skavde på min hud. Men smärtan var värt det och jag var lite brunare än de i min klass (ett litet tag!). 
 

Kram och godnatt. Vi hörs imorgon. Puss!