My bed is my heaven

Tjena! Låååång och energisugande dag, haha. Vaknade kvart i tio och åt frukost, sen dusch (allting medan jag kollar på OITNB) sen åker jag in till stan, måste inom Teo då mina donken-kläder är där och sedan mot jobbet. Möter upp Edden och dags att jobba. fett jobbig jobbdag, faktiskt. Fick långa och krångliga beställningar, blöö. Aja, sen hämtar mamma med 16.00 med fina äggmackor och vi styr bilen mot varsit gym, eller aa, mamma styr bilen haha. Så sprang jag, körde lite ben, arm, rygg och sen mest mage. Bra träning!
 
Sedan hem för att chilla lite, kolla oitnb, äta egengjorda hamburgare, kolla oitnb, duscha, oitnb, använda världens bästa BUS, packa upp och kolla oitnb! Nu sitter jag i ett färdigstädat rum, med ett lakan som har ersatt mina fönster för en dag (de ska tydligen lämnas in imon, putsning eller nåt tror jag) och med min underbara fläkt på högsta speed och inväntar mitt nattbesök som är här om kanske 30 min. Hade jag vetat det hade jag suttit och övningskört fram och tillbaka till Alvetsa men nevermind!
 Och detta är fan bästa klänningen on earth, typ. Puss!