JOFAMA by Kenza

Detta är bilderna som jag och Linnéa tog häromdagen. Och JA, jag älskar verkligen min nya jacka. Vill ha massa fler då jag bara har "ordentliga"(?) jackor. Vill ha trenchcoats, skinnjackor och bombers!
 
Ett par skor måste också inhandlas, använder för tillfäller bara mina kängor då de är in princip de enda jag har. Jag vill främst ha ett par sneakers, men kan inte bestämma. VET att klassikern Air Force alltid går hem och de är verkligen skitsnygga. Dock några problem, första är att Nea nog ska få såna hehe och fult om vi har likadana när vi är tillsammans hela tiden. Andra är typ att jag velat ha de i 1-1/2 år nu= tröttnat lite, samt att det är väldigt många som har det. Dooock älskar jag vita skor, i sneakers modell och ja detta är ett dilemma. Kikar på andra Nikes och New Balance skor men visar inte på bloggen förrän jag beställt dem!
 
Nu ska jag nog (typ 5 inlägg och många timmar för sent egentligen) somna! Tänkte skriva gå och lägga mig- men det gör jag redan. Planer för imon? Ta hand om mitt hår: Silverschampo och hårinpackning med plastpåse runt om står på schemat. Sedan träning, för överkroppen, då jag inte kan belasta foten än. Efter träningen vet jag inte!
 
Puss & godnatt!