Årsresumé jan/feb

Januari
Januari börjar året...... Året började i sängen hos Teo såklart, där jag alltid sover efter fest. Och denna nyårsfesten var verkligen såså bra personligen. Sen minns jag att jag åkte till Cornelia och att jag hade blivit superförkyld och fått blåsor i munnen, usch. Under januari-månad myste jag med Tilda, var med Teo, festade en del, myste med Conne i skolan, åt massa sushi faktiskt, jag chillade med Linnéa, och halvfestade med tvillingarna Thyr,jag spelade in video med Nea, (här kan ni se den) jag krigade i skolan efter skönt uppehåll, jag shoppade på Väla, ja ungefär sådär såg mitt januari ut!
(Orkar ej lägga upp många stora bilder, eller bara massa inspo-bilder ifrån kameran, för det är via mobilen som man verkligen får se mitt liv på riktigt)
 
Februari
 
I februari hände det desto mer däremot! Jag åt ännu mer sushi, jag rockade mina nya jeans, jag hade fruktochfilmmys med Linnéa, jag klippte mig, jap spelade in video med Conne och Tilda (här kan ni se den), jag myste massa i sängen i kylan med film med bästa datorn hihi, det var alla hjärtans dag och det firades självklart med Teo, jag festade även denna månaden, jag kampanjade och fick upp ögonen för MUF något jag planerar att vidareutveckla i år om skolan tillåter (dvs att jag hinner med läxorna), och jag njöt av att ha Thildar i skolan, det är något man saknar!
Jag minns inte många onda magar, eller kvällar som slutade i tårar, utan jag minns en relativ bra start på året. Däremot minns jag några downs, som kunde undvikas, men det är väl så livet är. Förövrigt är jag nöjd, och jag är glad att detta året har spenderats med mycket mindre sorg än förra, trots att jag haft det lite kämpigt då och då 2015.