RHODOS BITCH

HEEEEEEEEJ och BIIIG förlåt!!! Förlåt älskade vänner. Jag har haft sommarlov, ifrån verkliga livet kan man säga, och där inkluderas även bloggen. Min sommar har varit fantastisk trots brist på festligheter här hemma. I början bokade jag som sagt av Cypern med Teo och i slutet av sommaren var jag i Rhodos med en massa tjejer. 
Fina havet // Godaste godaste maten ever
Jag hade så roligt i Rhodos trots att det verkligen inte var min grej egentligen, men gud så kul jag hade. Jag har en hel del mobilbilder, dock hade jag inte med mig kameran. Och sen ska jag få massa bilder ifrån Idas GoPro! Jag har tänkt att slänga ihop en liten Rhodos-film!
Första kvällen // När man va on fleek med lashes.
Bästa Edden och jag // Bästa solen
Edden och jag as twins // Ella och jag, pussandes, ofräsha, onyktra, röda (kinderna)
 Finaste Yasse // Shots med Andre
 Hela gänget samlade vid nattematen // Ebbish och Näääkish
 
 Ebbiiiss // Grymma Ida vann dricktävling på hennes 18-årsdag!!!
 Hela Ljungbygänget hängde på stranden // Bästa vi 
Vi festade med Medina // Inne på bästa klubben (OBS INTE GG)

Jag har mest videos på mobilen ifrån Grekland och kanske att ni får se dem nångång!
 
Förlåt ännu en gång för det dåliga bloggandet. <3