Höstigare ton

Som för att inleda första höst-månaden gjorde jag en förändring i mitt liv! I mitt hår för att va närmare exakt, jag slingade det lite mörkare och gjorde en hel del nyansering på det. Och jag är såsåsåsååå nöjd! Jag ser brunare ut, mitt hår ser friskare ut och jag är så belåten att jag inte slet ännu mer med ljusa färger denna gången. Och tack vare att jag bara slingade så har håret fortfarande lyster och volym, det blir inte enformigt! Har också fått en massa beröm i skolan, så himla kul. Så, såhär kommer jag se ut ett tag framför nu! Skillnaden är verkligen inte brutal men den märks och jag trivs:
❤️

Och så vill jag lägga in ett OBS till min video. Under en del är det hög musik även när jag talar och detta är givetvis inget medvetet fel, det var ett misstag! Men inget viktigt sägs så fortsätt kolla och njut av musiken.bara!