BEST

Hej, återigen en lång tid sen förr. Men så kanske det får vara, jag är sån. Jag är överallt och ingentstans och jag kan inte koncentrera mig, jag kan inte sätta mig och 100% gå in i något. Det är därför det är svårt att komma till skott med bloggandet. Men jag tycker att det är så kul och jag vill ha tusentals läsare och massa gratisgrejer, men vad kan man förvänta sig när man bloggar en gång i veckan och knappt det haha. Men jag tycker om att skriva  och jag tycker om att spela in videos. Så det spelar ingen roll hur många ni är som tittar för det är skitkul ändå. 
 
Jag funderar dock på om jag orkar ta tag i det, om jag orkar marknadsföra min blogg på alla sätt å vis och satsa på bilder och långa texter. Men jag vet inte, inte just nu kanske. Jag kan ta bilder och jag kan skriva bra, men jag har inte tid och orkar ofta inte, tyvärr. 
 
Hur är livet sen vi sågs sist? BRA. Jag trivs väldigt bra med livet och är rädd för att säga det för då kanske det genast blir dåligt, men jag älskar livet trots dess ups and downs. Jag kan känna mig ledsen, förvirrad, ensam, vilsen och orolig men någonstans spelar det ingen roll för då ringer jag till Teo, går till mamma och pappa eller smsar någon kompis. Jag är inte ensam även fast det kan kännas så och det är så jävla skönt. Jag vill krama om min umgängeskrets gång på gång och tacka för att de finns här, och jag vill bli tackad för att jag finns där. Jag värnar alltid om Teos, m&p's och mina vänners välmående.
 
Jag bryr mig om skolan och den går lika bra som vanligt och haha fan va jag älskar det, med risk för att låta väldigt självupptagen nu (fast, vad är felet med det). Jag älskar att det går så bra i skolan och jag vill bara trycka upp det i ansiktet på alla som kollar ner på en. Jag kollar på de som har bra betyg och jag ser hur de GRÄVER ner sig i skolan, jag märker hur de har skolan och sen nästan ingenting mer. Men så ska det inte behöva vara. Jag har nästintill så bra man bara kan ha det i betygväg och jag, mina vänner, pluggar inte mycket, jag umgås med mina vänner, jag är med Teo cirkus varannan/var tredje dag, jag festar, jag kollar serier, jag sover mycket, jag tränar. Och ändå lyckas jag, så fingret upp i röven åt alla som vill att man ska va sämre än vad man är!!!!!!!!!! Och lärdom of the day; satsa inte på skolan 100%, lev ditt liv, utöva dina kunskaper i verkliga livet, ingen vill anställa dig trots straight A's om du är tyst, tråkig och osocial. Den du är spelar minst lika mycket roll som den du är i studierna, tänk på det!!

Annars då? Vi håller på att buda på en liten etta i stan som kanske blir vår, och det hade varit såsåsåsåå mysigt och gött att ha en egen lägenhet i stan. Det hade underlättat hela mitt liv så markant, så jag håller tummarna att budgivningen går i vår väg, hihi! Blir det så kommer jag självklart visa bilder på den, men då efter att vi renoverat den!
 
Jag har också jobbat med en video men YouTube är ju dåligt som vanligt och "bearbetningen" samspelar inte med mig, dessvärre. Skolan är lite stressig nu men I pull it off. Dock går träningen skit, vaknade igår morse med nackspärr och skippade skolan igår och halva skolan idag. Ska försöka gå hela imon och på torsdag ska jag till sjukgymnast.
 
I helgen var det fest samt mys med Ted, best of both worlds;);)
<3<3