Perfumeeees

 
Marc Jacobs
 
Marc Jacobs by ebbalouises featuring Marc Jacobs
Ååhh, vad jag älskar nya parfymer! Marc Jacobs har blivit en stor favorit bland dofter (tillsammans med bästa Ralph Lauren - inte dom 1,2,3,4(!!) ) och idag fick jag en ny av bästa Roséns (Daisy), faktum är att jag också fick den röda ifrån dem. Och den blåa fick jag av pappa. Det finns inget bättre än när människor luktar gott (jo det finns det)!

Dagen idag, hmm, jag vaknade tidigt och åkte till Cornelia där jag åt frukost och gjorde i ordning mig, det var mysigt. Och sedan cyklade vi till skolan där första lektionen var idrott, tyvärr var det Step-Up och det är tyvärr jättetråkigt. Sen hade jag geografi sen stack jag, Linnéa och Elias ner till stan för vi skulle till kommunarkivet för att hitta fakta till vår fackuppsats, och innan vi stack dit köpte jag en halsduk på Vero Moda!

Därefter hämtade Teo mig och vi kollade världens bästa Harry P (ofc) och myste. Sen körde han hem mig kvart i åtta typ, och sen dess har jag legat på toan haha. Varför? Jo, för jag skulle duscha men hamnade på det varma golvet (golvvämre<3) men mobilen i handen haha. Jaja, nu har jag duschat och fönat håret och kollar DDD och snart är det dags för sängen.

Fick hem byxorna från Vila, linnet ifrån NLY Trend (tror jag) och min ljusgrå/beige G-star jacka, och aaaallt passade, woho. Jackan är typ ett mellanting mellan höst och vinterjacka, och jag har ju min underbara Hilfiger (inte den som alla har hehe) och jag älskar den, men jag behövde en jacka för mellanväder. Woho. Nu ska jag fortsätta beställa vardags-och festtröjor!

Imorgon ska jag åka hem efter skolan för att plugga och träna och sen åker jag in till stan för, gissa vad? Harry P med Teo. Haha. VIll vara i Ryssby pga det var ett tag sen men som den snälla människa man är låter man honom (kanske) ha sin sovmorgon. 

Godnatt fina ni! Kanske att jag kan fixa bilder på mina nya grejer till er imon. Puss.