Life's good

Vårt vardagsrum är klart! No more yellow colours.. Däremot hade jag gärna haft ännu mer vitt!
Och vår altan är också färdig, vilket har bidragit till en otroligt skön plugghörna..


I fredags var det 18-års fest i Godsmagasinet och innan själva festen förfestade vi hemma hos Totte med ett gäng andra grabbar samt vårt lilla tjejgäng. Mycket trevligt! Vid 12-slaget sjöng vi även för Tedde som äntligen blev 18, grattis världens bästa lilla du <3<3. När vi var hemma det minns jag fan inte hehe. På morgonen vaknade vi och jag har för mig att jag åkte hem tidigt, skulle plugga. Sedan skulle jag och Nea träffa några girls hos Ida men pga av det jävla kalla vädret blev det ej så och vi hamnade hos Totte igen. Dit kom Edden sen och precis innan hon hade kommit bestämde vi oss för att lösa lite dricka, så det gjorde vi hehe. I lägenheten satt vi och drack och kollade Eurovision till klockan två (GRATTIS MUMSMÅNS) och sedan begav vi oss ut. Jag och Edden förde stegen mot Harrys där vi träffade lite folk och sedan skulle vi på efterfest, innan vi kom dit dock valde vi att kolla ifall 18-åringen aka Teo Rosén var hemma och vid liv då ingen visste vart han var. Efterfesten var precis i närheten så till Teo gick vi. Väl där kikar vi in genom fönstret och ingen Teo finner vi, sen går vi mot ytterdörren och där uppenbarar sig Teos skor, här börjar letningen. Jag och Edden smög in i huset och letade med ficklampan på våra mobiler efter Teo, så tyst vi kunde för att inte väcka resterande familjemedlemmar. Till slut finner vi honom i soffan, rättså trött om man säger så, hahaha. Teo hade nog det mindre kul just då men jag och Edden hade time of our lives. Men för Teos egna skull, får ni inga bilder på detta spektakel, hehe.
Man kan ju inte skippa fest-snapchatsen!

Dagen efter åt jag, Teo och Ronkan skräpmat hos R och sen åkte jag hem för lite plugg. Sedan fick jag åka in igen då Teo och hans far skulle firas med lite finmiddag på Charlies. Det var trevligt och gott och därefter sov jag i stan hehe. Blivit mycket sovande i stan men det är så smidigt än att mina föräldrar ska behöva hämta mig, sen så är det ju väldigt mysigt också.
Idag var det skola och det var tråkigt. Nu har jag inget mer att säga.
 
Puss!