Långhelgen

Jaha, då sitter man som vanligt på söndagen och ska blogga om helgen eftersom att man inte hunnit innan. I onsdags började min helg och kvällen spenderades med Conne, Elin, Amira, Nea och Bea hemma hos Conne. Det var roligt och mysigt eftersom att det är rätt sällan vi ses. 
 
På torsdagen var det som känt Valborg och jag antar att mångas förväntingar var skyhöga. Jag var faktiskt rätt taggad men var medveten om hur överskattat Valborg faktiskt är. Vi började hemma hos Edden där jag, Amira, Edden, Conne, Becca, Yasmina och Ida var! Vi åt god mat, dansade, drack, lekte lekar och hade det bra. Sedan tar jag kontakt med Tilda och hon och hennes kvälls gäng hämtar upp mig och vi åkte till Mattias. Där var vi en stund och sen stack vi till Östlund precis som resten av Ljungby. Kvällen vart inte så rolig, om jag ska vara ärlig, vi hade kul hso Edden sen njajaa. Jag råkade i förbifarten ta sönder ett fönster också, hehe, vem gör ens det:-). Aja, sen skjutsade Teo (på cykel) mig hem till honom i för snabb fart och sen somnade vi snabbt och gott.
 
På freeedagen vaknade jag upp hos Tedde och åkte hem relativt tidigt, då jag skulle in vid sex igen. Det var dags för 24h, det var inte heller så kul, haha.. Men det var kul att kolla på Teo samt Tilda! 
 
Dagen efter åkte jag och Teo ner rätt tidigt då han hade sin första match vi ett-tiden och där stannade jag till fyra ungefär. Rättså segt. Sen åkte jag hem och åt världens godaste grille med la familia och sen begav sig jag och Nea mot stan igen. Vi hade tänkt festa men inget kul hände så vi sket i det och istället var vi med Piff och Puff aka Teo och Fille. SEN (!!!) när jag och Teo gick hem och gick ut med hunden blev vi typ förföljda hahaha och jag var svinrädd!

Sen idag vaknade vi tidigt för hund-gående sen stack vi ner på Subway och sen åkte jag buss hem. Sen åkte jag in till sjukhuset (fattar ni hur många Ljungby-Ryssby vändor denna helg bjudit på eller!?) och fick medicin. Jag har mått lite halvdant ett tag nu och nu vet vi var det är, gött! Haha, är så klantig att jag inte kollat upp det tidigare..
 
Jaja, sammanfattningsvis har det varit en bra men ändå lugn långhelg. Har varit med människor jag skrattar mycket med och mår bra med så trots skitstart så slutade veckan bra.
Hahaha, och detta var så jävla kul. Teo trillade i Ebba&Nea Vs. Teo&Fille kubb-match.
Puss & kram alla!