Fucking bäst

Oj! Oj oj...... Till mitt försvar: skolan är sjuk, skolan är SJUKT mycket. Skulle haft 6 prov denna vecka men lyckades lösa det (hehe). Så det blir 53829 saker nästa vecka istället hihi:-)

Jag är så glad, för jag mår så bra! Jag älskar mina vänner, jag älskar Teo, jag älskar Linnéa, jag älskar mamma och pappa, jag älskar MIG! Jag ska inte vara ledsen mer, fuck alla seriöst. Jag är kung och folket omkring mig är också kungar, allt är så bra. 

På fredag är det ferre och på lördag blir en viss Mr Rosén hela 18 år! Äntligen får man en taxi, SOM jag har väntat! Fina tedde. 

Idag var det mattenationella och historiaprov och jag tror typ matten gick bra? Sjukt. Dock brukar de vara tvärtom då men yolo. Lyssnar på We cant stop och ska försöka nana!

Ni e bäst, puss.
Två fester inträffade denna helg, ena mycket bra andra mindre hehe! Kramis