Abroad bitch

Teo fyllde som sagt 18 förra lördagen och som resultat av det ska han och jag till Cypern vecka 26. Det ska verkligen bli hur härligt som helst att komma iväg till lite värme, all inclusive och klarblått hav! Så jag klarar nog av sista veckan när jag har blicken framåt mot Cypern med en person jag har väldigt trevligt med hehe :P. Nu vart det ingen gullig Happy B-day text men han är king och vi är bäst och mer behöver ni ej veta!
Schnyyggt

Jag har även en annan sak att se framemot och det är...... Rhodos! Vecka 32 åker jag och Linnéa ner med Edden, Lisa, Ida, Yasmina, Moa, Amelia och Amelia, och det ska bli väldigt trevligt! Så två resor att se framemot samt en lång jävla ledighet där jag fullständigt kan skita i skolan och bara vara med massa människor jag mår bra av (samt jobba, hehhe..). Festa, träna, sola, bada, ha det fetttt göööttt är slagorden för årets sommarlov! Hoppas ni har samma.