Skoldagen

Tjenare! Hoppas att ni har haft en bra skoldag, eller har, min var helt okej och den spenderades precis som igår med Eliger (men även Conne en liten stund)!

Igår vid 19 så gick jag och min klass på teatern "Man är väl fri" där både Tilda och Elin medverkade. Mycket duktiga! Därefter åkte vi och hämtade upp Teo och begav oss hemåt. Jag och Teo gjorde inte så mycket, jag övade lite på mitt tal, åt lite, övade lite självförsvar som först ledde till bråk och sen till skratt. Slutsatsen blev att jag tyvärr inte har nån chans ifall Teo skulle attackera mig, det är lite tråkigt! Men det är ändå lugnt, för det skulle han ju aldrig våga. Sedan pratade vi och myste och kolla inte på film, tro det eller ej. Vi somnade runt 12 och hade sovmorgon. 

Jag gick upp och gjorde frukost, i form av smoothies som jag var väldigt nöjd med men som Teo dessvärre inte gillade, haha, kräsen. Och sen begav vi oss mot skolan!

I skolan så hade jag mitt tal om Abort och det gick sudär, hade ärlig talat inte övat speciellt mycket.. Sedan på eftermiddagen gick vi på en föreläsning av Milad Mohammadi, och han var mycket duktig retorisk och var motiverande.
Nu ska jag bege mig hem för att plugga hela dagen, måste skippa träningen tyvärr, hade varit väldigt trevligt i detta fina väder. 

Hörs! 
 
Anonym

kan du sluta vara så överdriven?

Svar: tror ej det<3<3
ebbaalouise