Vad hände med flickan på vägen? Där ensam, så oskyldig

Imon så kommer jag börja blogga regelbundet igen!

Hjärtat är tungt efter nyheterna som spridits över sociala medier, "sjuka människor borde skjutas", "hundar som bits bör avlivas direkt". Lisa Holm, mina starkaste styrkor är hos dina anhöriga dessa nätter framöver och allt mitt hopp är hos dig, hoppas att dessa vidriga personer inte förstörde den du var innan du dog, och hoppas att du finner lycka där borta i evigheten, dit dina nära och kära en dag kommer förevigas med dig. Och låt dessa vidriga jävla människor som våldtar och mördar förFUCKINGevigt brinna i helvetet och må någon person tortera er. 

Men hjärtat är också lätt för att jag är lycklig för att jag har, aldrig mer ska jag vara otacksam.

Fruktansvärda värld med fruktansvärda människor.