Tillbaka i Sverige

Jag har haft en helt fantstisk vecka i Cypern med bästa Tedde och inte kunnat blogga just för att Wifit inte var speciellt snabbt. Vi bodde i Ayia Napa på ett hotell som hette Sungarden Atlantis som låg ca 1,6km ifrån "City". Det var så skönt att komma till värme och bad, och bort ifrån allt.
 
Jag och Teo är så lika och så olika så vi tjaffsade en hel del men det positiva väger överlägset tyngst och jag har verkligen njutit av att bara vara han och jag och vi har tillsammans solat, badat, chillat, druckit, spelat kort, myst, ätit, festat, sovit och bara njutit. 
 
Nu är jag tillbaka till ett Sverige som faktiskt ska bjuda på sol och nu är det jobb, vara med vänner och med Ted som står på schemat. Att jag ska fortsätta sola behöver jag inte nämna va? Jag blev inte svinbrun, men lite färg fick vi och har ett litet försprång, hehe. Att vara brun är såå härligt. 
 
Jag har tänkt att börja blogga lite seriösare, lite bättre bilder och oftare inlägg. Jag trrror att jag ska hinna med det trots ledighet och jobb. Ledighet leder ofta till saker att göra. Jag kommer att lägga upp en del bilder, men jag vill inte lägga upp alla på en gång!
Nu ska jag nana så får jag se vad morgondagen bjuder på! Godnatt Sverige.