Taco is God's gift to the earth

Godmorgon! Eller aa, god middag? Somnade sent igår och vaknade relativt sent idag, efter en otroligt skön beauty-sleep i min underbara säng. Upp och åt frukost sen körde Teo ut hit (kung) och vi solade lite, köpte glass och körde lite bil, EDIT: Teo körde, Ebbis åkte. Taxi Ted!
 
Sen dess har jag inte gjort mycket, tråkigt att sola när det är moln var tredje minut. Snart ska jag äta tacos, som jag önskade tills idag. Sååsåsåså gott, det är det bästa maten oslagbart. Eller finns en måltid som går hand i hand med tacos, och det ska jag också äta ikväll! Grillaaaattt. Mmmmm, så jävla gott är det. Nea kommer hit så ska vi äta grille, kolla fotbollen och äta brownies. Mamma bakar just nu, så gott.
 
Nu ska jag äta tacos medan jag kollar om Orange is the New Black. Redan sett klart senaste säsongen. Ha de, på återseende!
 
 
 
Bästa vi! Tacooootimeee