Sommarlov

Ååh så skönt det är med lov. Jag har nu kämpat mig igenom ettan och har ett tufft år till kvar på gymnasiet innan jag går i trean. Jag är nöjd med mina insatser och jag har hittat en bra balans i mitt plugg, inte för mycket och inte för lite. Jag är jävligt nöjd med mina betyg och det ska jag få säga och skriva hur mycket jag vill, utan att det är skryt. Jag har kämpat för dem, men ändå inte kämpat röven av mig som i nian. Jag gick ut ettan med ett B och resten A och jag FÅR vara svinnöjd över det och det är jag, punkt. Okej, Sverige är grått och fyrkantigt men det betyder inte att vi medborgare behöver vara det?! Klart man ska få uttrycka tillfredsställdhet och självgodhet. Likväl som man får säga "FAN, va jag är snygg idag." För om inte du säger det, kanske ingen gör?
 
Dock kan inte jag säga sista meningen just nu haha, jag ser ut som ett vrak idag, men snart ska jag duscha och fräsha till mig! I tisdags var det personalfest på Harrys och det var trevligt. Igår tränade jag och idag ska jag jobba, sen sova hos Teo. Imon bär det av en snabbis till Halmstad för midsommarfirande med mina tjejer och förhoppningsvis andra härliga! Det suger dock att det ska regna och att man inte kan ha klänning.
 
Sedan, på lördag kommer jag hem, packar det sista och sen åker jag och Teo på söndag ner til Landskrona där vi ska övernatta då vårt flyg går tidigt dagen efter. Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma bort och att komma till värme och god mat. Solen, havet och maten längtar jag mest efter. Sen självklart massa roliga kvällar med Ted. Sen kommer sommaren flyta på med jobb och vecka 32 drar jag som sagt till Rhodos. Trots två utomlandsresor så hoppas jag att vädret här hemma blir fantastiskt!

Jag har även hunnit shoppa på mig en del kläder, bl.a. toppar och klänning ifrån GT, linnen ifrån Zara, ett par nya Tiger, en kappa och blus ifrån Vero Moda, ett par Marenas, linnen ifrån Cubus, bikinis, klackskor och en topp ifrån Nelly.se, shorts och klänning ifrån Dry Lake, blus ifrån Bikbok och tillsut två träningslinnen ifrån Intersport! Plus bh och underkläder!
Studenten spenderades hos Matilda, Mikkan, Tilda, tvillingarna och på Harrys. Mycket trevligt!
Bye bye regn och rusk!
Johanna

Vilka ärliga bilder! :)

Linnea

Gud vad skönt med sommarlov!! :)