Bow DOWN bitches

Jag är så jävla arg. Jag vill gråta. Vår värld? Jag är så jävla arg på rasister. Jag är så jävla arg på sexsister. Jag är så jävla arg på vuxna män som hotat Zara som hon vore ett hot i deras liv? Jag är så jävla arg på ALLT som kvinnor utsätts för som är utfört av män som män slipper ifrån kvinnors sida. Jag är så jävla arg på homofobi. Jag är så jävla arg på elaka människor, SÅRA ALDRIG EN PERSON DU ÄLSKAR. Jag är så jävla arg på att jag lever i en värld som är såhär och ännu jävla argare att jag inte kan göra något åt det. Jag är så jävla arg på tjejer som ba "nej hihi jag är inte feminist hihi. Jag behöver inte feminismen, kolla så bra jag klarat mig i livet hittills hihi" aka bloggare som lever år 2015 och har rösträtt och får arbeta osv (feminismen har redan hjälpt dig en hel jävla del<3). Sluta förneka något som hjälper dig som tjej och alla andra tjejer? Älska män men älska kvinnor lika mycket. Åååhh, jag vill gråta. Jag hatar rasister så jävla mycket. Seriöst vem FAN tror man att man är om man tror man är bättre än någon med annan etnisk bakgrund? Jag avskyr okunskap, jag avskyr ointelligents. Fan, va jag hatar hur strukturen i vårt samhälle är. Jag är så jävla ledsen att det ska vara så jävla svårt att vara tjej. Jag är så jävla arg att folk tror dom har rätten att klanka ner på mörka bara för dom är vita? Fuck detta. Fuck allt. Fuck alla? Hejdå.