Got a problem, tell me now?

Hej, sommaren är i full gång och likväl är jobbet. Jag: jobbar, är med Teo, är med Nea, är med familjen, sover, och repeat. Där ska det givetvis stå blogga också, men det blir liksom inte av när jag sover i stan eller diverse saker. Nåja, tror inte ni spenderar dagarna framför datorerna ändå (eller gör ni?).
 
Igår hade vi gäster och åt svingod mat och kvällen spenderade jag med Nea och Lisa vilket var mycket trevligt! Idag började jag jobba 11:30 och jobbade med bl.a. Conne, Lisa och Adam. Faktiskt riktigt kul idag, haha! I slutet av jobbdagen blev jag och Conne och Adam bästa crewet ever, men jag går inte in på detaljer! Hihi.
 
Det bästa med idag var att Conne och jag frågade Samme om hon får börja samtidigt som mig imo, det vill säga 07:30, vilket hon fick! Woho. Imon jobbar jag 07:30-16:00, jobbigt och jag kommer vara svintrött men lite pengar kommer det att ge i alla fall. 
 
Kvällens planer var egentligen att vara med Teo meeeen han skulle tydligen jobba till 22:00 ikväll och iom att jag börjar så tidigt imon var det helt enkelt ovärt. Så imon antar jag att vi ses hihi. Och jag måste träna, gaahhh, va dåligt jag tränar. Jag orkar aldrig träna efter jag jobbat och knappast innan, haha:(. Aja!
 
Jag saknar Cypern jättemycket verkligen, åh det var så härligt och jag vet inte om vi uppskattade det tillräckligt? Jo, det gjorde vi väl. Det var så fint i alla fall, hoppas vi åker utomlands snart tillsammans igen;). Och snart är det Rhodos!
Fina vi.