I would rather walk with a friend in the dark, than alone in the light.

Idag, mina vänner, borde jag fått diagnosen liggsår, men det har jag inte- inte än! Jag har alltså legat i sängen (förutom gått på toa och ätit) sen jag vaknade i morse?? Och det är ovanligt till och med för mig. När jag vaknade idag mådde jag skitdåligt, och jag kunde inte riktigt sätta ord på vilket sätt. Det är nämligen så att så fort jag blir orolig över något så mår jag illa, och i vissa fall spyr jag. Det kan vara en småsak som gör mig väldigt orolig (jag överanalyserar mycket) eller någon sjukdom i familjen. Jag mådde i alla fall illa och jag trodde verkligen att jag skulle spy, låg som ett lik i sängen tills mamma kom med rostmackor och te, och det var då jag kryade på mig! Mitt illamående kan också ha berott på dåligt ätande och dålig sömn- jag har otroligt känslig kropp och en rubbning av mina standardrutiner kan få mig att må illa/kräkas. Jag har kollat in i datorn hela dagen, waaahh, vad gör jag med lovet?! Jag kunde inte träna idag heller på grund av min stukade fot.
 
Filmerna jag kollade på var The Last Song, So Undercover och The Ugly Truth (ej sett klart den än dock). Varit på chick-flick-humör därav filmvalen, hehe. 
A CRAZY FRIEND -IS A GOOD FRIEND INDEED.
 
En av mina senaste nyförvärv (lol) på kompisfronten är Tilda aka Moderaten. Och denna tjejen är den tjejen som jag går mest loco med, som jag gör galnast saker med och som jag vill uppleva fucked up saker med. Med andra ord min trogna festkompanjon. Utan henne känns festerna inte riktigt lika roliga, och jag saknar henne vid mig på dansgolvet. Vårt roligaste minne var nog ändå den festen som började hemma hos Matilda E och slutade i Jolles bil. Vi hade förbannat kul på förfesten (övervåningen) och ännu roligare inne på Harrys (och dess toa). Galna Tildatwin. Hon har förresten (!!!) tagit upp bloggandet igen, ni hittar länken till hennes blogg högst upp i min blogg under Bloggar eller så trycker ni helt enkelt HÄR, in och läs allihopa för då sätter ni press på henne att blogga. SES!
 
Festbilder när de är som allra bäst