Sportlovet

Föregående inlägg var något ni inte sett från mig på länge. Och istället för att skriva den borde jag skriva på min engelska-läxa. Men men, man kan inte alltid göra rätt val i livet, hehe. Vad texten handlade om? Ingen aning. Låter jag deprimerad? Säkerligen. Men det ska ni veta att jag verkligen inte är, som jag skrev i slutet. Men jag har lite tankar som spökar då och då. Men det har alla och det vet jag om. Alla har inte såna tankar som jag, men alla har tankar som gör en lite orolig ibland och det är 1. normalt och 2. okej. Alla har bara inte lyxen att ha en blogg att snacka ut om det på. 
 
Igår var det fest hemma hos Nora! Mycket bra folk, mindre bra humör, kanske- hehe? Men igår märkte jag också hur jävla bra människor jag har i min närhet. Jag och Tilda satt och snackade och drack vin på toan i kanske en timma, samtidigt som Conne och Elin brydde sig om vart jag var och hur jag mådde. Senare, när jag vart ledsen (JAG VET ATT JAG OFTA BLIR DET, NEJ JAG VET INTE VARFÖR, OCH JA NI KAN SLUTA FRÅGA VARFÖR) så var Teo king och tröstade mig och visade hur fucking bra även han är. 
 
Imon blir en stressig dag med både filmanalys som ska in samt träning, men det brukar lösa sig i slutändan. Annars har jag inga som helst planer för veckan förutom på torsdag (hehe) som jag ska kampanja. Lite lol då jag inte egentligen är tillräckligt insatt och behöver bli mer insatt, men det är ett första steg och Tilda övertalade mig. Så inför det måste jag läsa på lite mer hehe. Men det ser jag framemot! Jag har aldrig (förrän nu) verkligen satt min in i politiken och kollat debatter osv men jag och pappa har sen jag började åttan alltid diskuterat omvärlden och politik medan han kört mig till skolan. Ännu mer nu när jag går samhällslinjen och gymnasiet, och nu när det varit supervalår också. Så så ser det ut!

Jag är väldigt otaggad för skolveckor framöver MEN kan inte neka faktumet att struktur och rutin är viktigt. Jag ligger bara i sängen med datorn (huvudvärk) annars. Men som en summering så har det varit ett bra lov, och jag är mycket nöjd!
Standard-snapsho(a)tsen ifrån kvällen!
 
Och det fina armbandet som jag fick av Teo!

Puss! (Det kommer nog ett till inlägg snart, blir så produktiv såhär mot småtimmarna!)