New York- the city of my dreams

Idag klippte jag mig, woho! Äntligen, behövde få bort det guldiga i håret och toppa, vilket resulterade sig i: klippning, slingning och nyansering (?). Nyanseringen gjorde min frisör när hon sköljde ut färgen och det var ungefär som att tona sa hon. Jag blev i alla fall väldigt nöjd och för att fortsätta slippa gulaktigt hår köpte jag mig ett silverschampo och för att slippa frisset köpte jag älskade "Lanzas healing oil" hårinpackning! Lyckad dag.

Efter jag klippt mig åkte jag hem och sedan var det dags för lite plugg samt Sex and The City. Sen vid halv åtta var det TC träning med fotbollen och därefter lite plugg igen. 

Jag har lite bilder från förra veckan som jag ska lägga upp, men ibte riktigt tagit tag i det. Förlåt för dåligt bloggande men skolan har gått mig upp över öronen och det enda som hjälper är Satc, Tedde och mina föräldrar! Samt tanken på att Nea har det likadant.

Nu ska jag kolla lite mer Satc sen är det dags att sova. Sista dagen innan lovet imon! Wohooo. Några planer för morgondagen har jag inte, puss & godnatt!