Called a police and a fireman

Idag hade jag historia provat som jag pluggat som en jävel rent ut sagt inför, dock endast dagen innan, hehe. Måste lära mig att börja i tid om tiden finns.. Men jag tror att det gick relativt bra faktiskt! Kände att jag kunde allt men vet inte vilken nivå mina svar ligger på hehe. Ibland önksar jag att man kunde lämna in anonymt, med endast en sifferkombination som förknippade provet med en själv. Lärare förväntar sig saker, och jag tror att deras handlingar ofta väger upp mot deras förväntningar. Do I make my self clear? Alltså, de bedömmer efter hur de tror eleven är, hur den är på lektionen och såna saker.. Det känns orättvist, allra mest för killarna. Och för oss "blonda" tjejer som håller på med mobilen och pratar mycket, vi förväntas typ vara tröga och oseriösa och bedöms därefter, men som sagt, detta är bara vad jag tror (och också har märkt). 
 
Nog om det! Idag har det varit en pluggfri dag vilket har känts jävligt bra. De var även fotbollsträning ute och trots kylan gick det rättså bra, har fortfarande lite svårt att hänga med i spelet då det var så längesen sist. Men jag märker hur det kommer mer och mer och jag ber till alla gudar som finns att benhinnorna klarar av detta. Annars får jag spel.
Min outfit i lördags då jag även använde min nya Odd Molly blus som mamma och pappa köpte i Gbg!
Och detta var mina kläder ifrån idag. Också rätt nya ting in garderoben. G-star jeansen fick jag på min födelsedag och tror inte jag visat upp dem innan? Äääälskar dem. Anledning till att de är så himla uppvikta är för att jag hade dem till mina Dr Martens. Och tröjan köpte jag för en månad sen kanske!
 
Jag ber om ursäkt för att ni inte får fina proffesionella kamerabilder som jag egentligen kan åstakomma, jag hinner enkelt sagt inte. När jag kom hem ifrån skolan idag hade jag en timma på mig att laga mat, äta maten samt byta om (och i det ingår letandet efter alla kläder också) då vi åker 17.05 cirkus. Och andra dagar är det plugg som står på schemat, och jag har ingen som tar bilder och orkar inte lösa med stativ mitt på gatan och sen behöva ha ett objekt så jag kan lösa skärpan då min kamera inte kan ha fjärrkontroll. SAMT, att när jag kommer hem vill jag bara slita av mig allt förutom trosorna och slänga på mig min morgonrock! Nu vet ni.
 
Påtal om nya jeans förresten, idag kom pappa hem med ett par nya Tiger of Sweden jeans och de var skitsnygga och satt som smäck, jag ska ner på JC imon för att sy upp samt kanske kolla på ett par till, då det är rea därnere nu och jeans kan man ALDRIG få nog av (precis som alla andra plagg). Vill införskaffa mig en jacka och en bhtopp i spets, så det står på listan. 
 
Imon är det Teohäng, träning, lite plugg och Prison Break såklart. Godnatt!!
 
Ps. Smoothie-receptet skriver jag ut imon istället, stay tuned;)))