Alla Hjärtans Dag

Teo Rosén är nog den som retar mest gallfeber på mig av alla, men samtidigt den som jag hör av mig till när det känns som att jag inte riktigt orkar mer. Han är den som alltid kommer skriva/säga/visa att allt kommer bli bra och han är den som håller om mig när jag gråter. Han är den som jag delar massa skratt med och den som jag gillar att spendera timmar med. Han som jag bara kan ligga i en säng och prata med utan att ha tråkigt. Det är ett under att han står ut med mig och det är sannerligen ett under att jag står ut med honom. Han kan vara den jävligaste, dumstridigaste och envisaste människan men också den givmildaste, omtänksamaste och roligaste jag känner. Ja, detta är en väldigt bra kille (för det mesta) och jag är onekligen glad (för det mesta, hehe skojar) glad att ha han i mitt liv. Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. ♥
 

Alla hjärtans dag var som sagt i lördags och det blev, trots omständigheter, en väldigt bra dag. På dagen var det sushi med Conne, Nea och Tilda och det var stört gott. Därefter hämtade mamma mig och jag åkte hem. Vid halv sju tiden blev jag uppplockad av Teos mor som så snällt körde oss till Växjö. Väl i Växjö var vi 40 min för tidiga så en kaffe på Donken vart det ultimata (för honom, jag dricker inte kaffe) då det var svinkallt ute. Det var först på Donken som Tedde förstod vilken bio vi skulle på, TROTS att jag hade berättat det. Hehe, så observera att jag inte lurade honom som vissa tror, han hade bara inte varit tillräckligt uppmärksam. Och efter en del om och men (och planer om att han skulle vänta i Ryssby medan Nea såg bion med mig) så lyckades jag övertala honom att hänga med- så länge som det var minst tre killar där. Efter kaffet var det dags för middagen på Stars n' Stripes och, hahaha, vårt bort- hmmm. Inte riktigt som vi hade tänkt oss, vi hamnade vid baren vid ett avskilt bord, ganska så belyst, kanske inte det allra mest romantiska (hehe), men det funkade! Maten var faktiskt väldigt god och vi spenderade två timmar därinne så vi skulle slippa kylan. Sedan bar det av mot bion och mot Teos föraningar så fanns det massa par där som skulle se bion. Det var nog 55% kvinnor och 45% män skulle jag tippa på. Ungefär. Filmen? Den var inte så bra vill jag inte påstå, den hade ingen handling, hon var lustig och han var ett psyko med traumatisk bakgrund? Ingen film för oss helt enkelt, hade hellre sett American Sniper som Teo egentligen trodde vi skulle på, hahah.. Den får det bli nästa gång!
 
Bussen hem gick 02.15 och efter typ 30 min i en kall busskur var vi påväg hem. När vi hade kommit till Ryssby sprang vi hela vägen ifrån hållplatsen till mig, haha, pga kylan och när vi kom hem gick vi direkt och la oss. Det var ett väldigt bra och mysigt dygn!
 
Pussssss