Theres no way I'm feeling

Nu så, nu ska ni få er ett inlägg! Men först och främst, det hände en personlig sak som ledde till att jag inte kunde blogga, men det är ingenting jag tänker ta upp här, då det är privat. Men för allas vetskap är allt bra och lugnt igen! 
 
Förra helgen var perfekt, såååå bra. På fredagen var det klassfest, och innan själva festen förfestade vi hemma hos Totte. Jag har verkligen hamnat i rätt klass, så bra är ni! Riktigt rolig fest dock tog den slut alltför snabbt, men är det något vi alla är säkra på så är det att vi snart kommer ha en favorit i repris. Fina klassen. Jag sov hos Teo självklart! På lördagen åkte jag hem relativt tidigt och under tidig kväll/eftermiddag kom Tilda ut och vi sminkade och fixade oss och hade mycket trevligt. Sedan åkte vi in till stan och när tiden var slagen begav vi oss mot Albin som fyllde 18! Vi var till en början själva med alla killar men det gjorde självklart inget då alla är så trevliga! Sedan ramlade det in lite fler tjejer och även denna kväll blev mycket lyckad. Däremot var kvällens mål: Harrys + Näääk & Nimo men så långt kom vi inte, iallafall inte jag, Teo och Edden haahaa. Vi stannade av någon anledning utanför Albins hus i ca 2h men vi hade förbannat roligt under tiden. Vi kom till Teo ca 1 och somnade gott. På söndagen minns jag ej vad jag gjorde hehe.
Bbbbästa.

Veckan började bra men i mitten vart det lite halvkaos (inget som inkluderade mig som person dock) och allt stannade upp. Jag missade både skoldag och nationella. Men det var det, och så fick det bli! Jag tror personligen inte att jag behöver nationella i svenskan för att stärka mitt betyg, hehe, så det kanske rentav var lite skönt att slippa. Däremot hade jag muntliga nationella på måndagen och ååååh det gick såå bra, är så nöjd med min presentation. Och på tisdagen hade jag läs (det var alltså skriv jag missade, det värsta hehe) och inte en aning om hur det gick, som vanligt. 
 
Denna helgen har varit rättså död, i fredags var jag med Teo och i lördags var jag med Linnéa. Inte död som i tråkig men död som i rätt händelselös, men det behövdes med tanke på veckan samt min förgående helg. Den har varit väldigt rolig och mysig ändå, har ju varit med mina favoritpersoner! På torsdag är det ju Valborg (väl?) och då får man väl gå loco då istället, hehe. Idag har jag varit med Tedde och vi kollade på Camp Xray, lite dryg kanske men väldigt bra. Kristen Stewart i huvudrollen, filmtips!
 
 
Kramis (försökte korta ner inlägget så mycket jag bara kunde!)