McDonalds

 
Glömt att berätta! Igår, när jag hade en paus i körandet och väntade utan för Ica så ringde Samuel ifrån Donken och berättade att jag har fått jobb! Så jag har alltså blivit, för första gången i mitt liv, blivit anställd på ett jobb. I sommar kommer jag alltså tillbringa timmar inne på Donken, så dit får ni komma och äta! Det ska faktiskt bli lite spännande (?) eller roligt att tjäna egna pengar och prova på arbetslivet!
 
Har haft jättebråttom idag så har inte hunnit varken blogga eller ta bilder. Idag var det fotografering med fotbollen och sedan rehabade jag och Tova på TC.
 
Imorgon är det skola till endast 10.30 och jag hoppas att mamma och jag ska svänga inom Vero Moda och kolla på en kappa jag velat ha ett tag! Sen är det spinning på kvällen tror jag. Och sedan hänger Teddan med ut. 
 
Puss! Imon ska jag blogga, och plugga också. 
 
Godnatt♥