Så vad är på gång?

 
Asså, ni är så många fina trogna läsare och jag bara struntar i att blogga. Förlåt!!
 

Då äntligen har jag tagit tag i mig självt och- bloggar. Det är roligt, men det är jobbigt att ta tag i. Bilderna ovan är tagna av Linnéa, och förhoppningsvis blir det fler såna. Planerar även på att låna Neas stativ så att jag kan ta egna bilder. Sen är det problemet med fjärrkontroll, som inte fungerar till min kamera, utan en ''satellit'' och det orkar jag ju heller aldrig ta tag i..
 
Nu är hösten verkligen här på riktigt, och kallt som fan har det börjat bli. Trots det är livet ganska bra, dock är skolan tråkig igen. Jag tyckte skolan gick ett ganska långt tag in på gymnasiet men nu börjar det gå rätt mycket uppåt igen, och följt av min motvilja har även betygen på inlämningar osv kanske varit snäppet sämre än vad jag egentligen kan. Däremot, så kan det bero på att jag inte ännu vet vad som krävs för de högre betygen i kurserna än. Men det lossnar väl hoppas jag!
 
Imorgon är det matteprov, hur jävla tråkigt? Vi jobbar med ränta, lån och index och fan, jag tycker det är lite svårt asså.. Ska läsa igenom sidorna en gång ikväll och sen hoppas på det bästa, hehe. Vi har också mycket i spanskan, vår lärare är väldigt duktig, men en lärare som inte respekterar andra ämnen och prov är en lärare vars ämnen man lätt kan tappa respekt för. Om ni förstår vad jag menar? Man vill liksom inte riktigt lägga ner tid på arbetet när läraren i fråga helt ignorerat våra åsikter angående mängd läxor, för vi har verkligen vääldigt mycket. Ajaaaa, glosboken.se och några timmar så brukar det lösa sig.
 
Idag tränade jag inte, anledningarna var för att jag kom hem fett sent, mamma och pappa var inte hemma, jag hade mycket plugg (som jag ändå inte gjorde hehe) och jag hade ingen skjuts hem+ världens huvudvärk ( som vanligt). Imorgon ska jag träna däremot!
 
Helgens planer är faktiskt planerade, lite lulligt, för ovanlighetens skull. På fredag tror jag att Teo kommer ut, och om det går enligt planerna tror jag att kvällen kan bli väldigt trevlig/rolig/mysig, hehe! Så det hoppas jag på. På lördag så har jag bjudit hit Amirasassy, Conne, Elin och Linnéa för middag! Menyn är fortfarande oklar ( ;) ). 
 
Nuuuu ska jag: gå på toa, läsa matte, snapa, blogga igen (kanske), låsa upp dörren för mor och far (oklart dock om jag gör det då dom åkte till Väla utan mig), hmm, och sen chilla lide. SES!
 
Det kommer att komma upp ett inlägg, ett längre, ett som komme väcka åsikter och tankar. Dock vet jag inte riktigt när jag känner tid för att skriva det. 
Anonym

Love it när du skriver så mkt o bloggar ebbis❤️ Keep it up 👌
/din bästa tc bae