___

Två stycken snygga TC bilder med två stycken snygga tjejer!
 
Matteprovet är absolut inget att skryta med, så det tänker jag inte ens prata om. Skolan dög, bara tre lektioner och slutade tidigt. När jag kom hem så åt jag och sen åkte jag in med granny och hennes mor till TC och där mötte jag upp Merima, Eliger och Conne! Finisar<3<3 Även Ninnie var med och krigade på cx:en. Den är fan jobbig, denna realesen, men snart är det ny! Därefter gick jag och Elin till löpbanden som förstås var upptagna, så vi körde på crossen, men till sist vart två lediga och då sprang vi i 15 min! Är faktiskt nöjd med mitt tempo, och jag blev väldigt trött, göttttt. 
 
När jag kom hem så duschade jag, sen åt jag och sen pluggade jag lite. Sedan så har jag facetimat med Nea, i cirkus en halvtimma. Snart så ska jag sova, efter mamma envisats med att dammsuga mitt rum (nu????? massa frågetecken??? pajas)
 
Godnatt allaaaa!