När den du håller kär

Nu var det dags igen, dra sig upp och ta sig samman! Har mått bra denna vecka, mycket bra. Det ser ljusare ut och personerna runt om mig mår bra/bättre vilket påverkar mitt humör mer än någon annan kan ana. Har även lagt upp en plan för benhinnorna, så nu känns det bra i lilla magen. Vad har jag gjort? Förra veckan var jag i Stockholm, sen sjuk och sjuk sen skolan i fredags, sen sov jag hos teddis, sen vart det tidig morgon på lördagen då innebandyn skulle på Tree Top Adventure (tror jag det hette?) och dom jag höll ihop med på högre höjderna var tjejen med grymma namnet och tjejen som ligger på min toplista, Ebba & Ida!!! Vi höll ihop hela vägen tills jag och Ebba behövde bli nervajrade pga rädsla, hehe.. Sen på söndag sov jag i staden igen och igår åkte jag spontant in till rosen och sov där, alltid lika mysigt! 

Idag har jag varit på idrottskliniken igen (förra gången var i torsdags) och sen har jag köpt saker till morgondagens spexfoto och present till Teo, som fyller år på fredag. King. Sen åkte jag in till Eliger15 och vi gick på CX och sen en runda på en timma typ, det var mysigt och vi pratade på en hel del, vi stannade även vid gymmet hahaha, funny. Imon, hahah, ska jag till kliniken för lite stötvågor, #tagg.

Jag lovar- vi hörs snart igen
Nya
Klädsen för imon, dock ska svart hårspray dit, nagellack och säkerhetsnålar!

Godnatt, dröm sött❤️