Det är knappt man sina ögon tror

Halloj, nu är klockan nästan halv elva igen. Men ni överlever! Jag försökte lägga upp en GIF men idag ville det verkligen inte fungera, så ni får bilder istället! Jag har som sagt klippt mig, och slingat. Det blev bra! Känns så skönt utan slitna toppar och mörkare hårbotten. Men nu är det båda borta! bara missnöjd över att min lugg är så kort, men den behövs ju ocksp klippas och jag plattar den så ofta att den liksom slits mer än resten av håret. Men jag överlever!


Vi hade volleybollturnering på vår skola idag och vi tjejer i klassen vann allting, och killarna förlorade allting. Precis som det alltid varit, hahaha. Sen hade jag matte, lika pisstråkigt som alltid! Eller jag hade musik innan och jisses va sur jag var på den lektionen. Vrålhungrig och irriterad, ingen bra kombo. Sen AP och det var väl ganska oaktivt som vanligt.
 
Jag skulle egentligen pluggat lite idag, men åkte in och kollade hockey med pappa, Håkan och Peter! Matchen söööög, seriöst, den var helt värdelös. Kan inte träna pga benhinnorna, IGEN, så har bestämt mig för att vila veckan ut. Dock måste jag styrketräna snart, sluta vara så lat. 
Bästa Anita! Henne har jag faktiskt haft sen jag flyttade från Stockholm, och hon har aldrig gjort mig missnöjd! Hon vet typ allt om mig med haha, vi snackar om allting.

Kan också passa på att anledningen till att hårbotten är mörk på sista bilden är pga skugga!
Nu kom papap in med favvoapelsin, så ska äta upp det, och sen sova. Vi hörs imon!♥
Anonym

Vad för betyg har du i matte?

Svar: Jag har B i matte:)
ebbaalouise