But as long as you are with me, there's no place I'd rather be

 
Gårdagens kläder var en Supply&Denim Ralph Lauren tröja och ett par Levi's jeans.
Hej el blogo, då var vi här igen. Klockan är alltför mycket och jag bloggar haha. Skolan idag var rätt dålig alltså haha, och faaaan nu kom jag på att jag glömt göra en sak i skolan, böööög. Ja, jag hade nationella i engelska och det gick åt rövhålet på hörförståelsen, däremot gick läs mycket bättre. SKITSAMMA. Vad skall man göra?
 
Jag funderar på att anmäla mig till en intensivkurs i matte som hålls i Gbg, Malmö och Sthlm. Ni kanske har läst om den på Zaras blogg? Jag har varit sugen på My Academy ett bra tag nu, men det har inte riktigt blivit av då vi bor där vi bor. Men denna kursen skulle varit jävligt skön att ta innan nationella..

Idag hann jag inte ta några bilder innan min hjärna beodrade mig att slita av mig allt och klä på mig mysdressen men idag hade jag en Hilfiger t-shirt, ett par gamla Crocker jag klippt lite i och en vinröd kofta.

Min eftermiddag har däremot varit desto bättre, mamma och pappa var på kanonhumör och vi hade jätteroligt. Dock framåt kvällen blev jag väldigt ledsen över en grej vid matbordet, men då tröstade dom mig tappert. Warrios<3<3