Träna, träna, träna

Heeeej, vaknade upp hos Linnéa idag vid nio och i samband med det bokades resa till Malta, woho. Åker på söndag och kommen hem måndagen 8 dagar senare, mys. Orkar inte skriva så långt idag, fastän jag tänkte. Har världens växtvärk så måste ta en Ipren och gå och lägga mig.. Idag körde vi den nya Cxen och den var faktiskt tung, myyycket mage tyvärr ingen rumpa, plus minus noll typ.. Körde det med Elin och Sanna och efteråt gick vi till Sannas källare som är ett gym typ och körde där. Tungt var det för lilla Ebbsi. Sen när jag kom hem åt jag GI-lax med sallad, var också gotte. Och jag kollade på One Tree Hill och Misslisibell hahaha.
 
Imon ska Conne med ut efter spinningen och vi ska köra en wannabe Misslisibell och göra en videoblogg, naaaajs ju. Ska också bli mysigt. Inte mycket mer att säga, godnatt alla, förlåt för att jag bloggar sent.. Puss!
Den ser typ friterad eller panerad ut haha, men det är bara sesamfrön på faktiskt.