Bloggidoggi

Heeeej allihopa! Det vart spinning för mig och Elin och det var jävligt jobbigt, haha. Sen så stack vi till Maxi och köpte sallad, jucie, frukt och naturgodis och åt allt detta i Brunnsparken, sen drog vi hem till Elin och duschade och bara chillade. Senare på kvällen cyklade vi till Linkan där ett par andra också var. Hemåt begav vi oss runt halv tre kankse. Dagen efter hämtade familjen mig runt 11 och vi åkte och badade och när jag kom hem så somnade jag. Mår dåligt pga sömnbrist haha, och vid halv elva på kvällen kom Minousan. Vi myste och hade mysig reunion! 
 
Sen dagen efter så stannade hon till fyra typ och sen kom Linnéa och vi började göra i ordning oss pga fest, hehe:P Vi var i stan halv sju och först mötte vi upp Teo och Haris för vår dricka och sen gick vi till Kungshög där Conne, Elin och Annie också kom. Vi var där till kanske nio och sen gick vi mot Fille. Det vart en bra kväll, förutom att jag brände mitt ben och typ grät som fan för att det gjorde så ont hahaha, jag och Teo gick hem halv ett kanske, varför så tidigt vet jag inte riktigt men jag hade verkigen asont och det hade han med så det bidrog! Idag vaknade jag typ sju, gick och letade mat haha, väckte Teo typ vid 8 kanske och vi låg och pratade, mådde dåligt, mådde bra och myste, haha. Sen så gic vi upp och gjorde inget typ, sen gick vi och la oss igen och sov och sen blev vi skithungriga pga han har ingen mat hemma. Teo ringde Wirell och snällisen kom med två pizzor till oss. Efter det gick vi och la oss igen hahahah, slitna :-) vid 19.00 tog jag bussen hem och sen dess har jag gjort noll typ. För någon timma sen kom Elin och sen kom Neisen och vi gör ingenting och detta blogginlägget har typ tagit mig 2 timmar hahaha, helt okoncentrerat inlägg. 
Babe Edden vs flickvän hälsar alla läsare<3
 
Vi ska kanske ner till utebio här i ryssby, hörs!
noomi

Dricker conne och elin?

Svar: Nej dom har aldig ens smakat en cider👍
ebbaalouise