Make sure you won't stop

Hej bloggisen, givetvis mådde jag sämre idag. Och givetvis hostade jag till ett inatt. Tack Mr Rosen. I skolan var jag hängig, trött och hostig typ. Men dagen gick, både Monica och Birgitta var sjuka, så vi hade vikarie vilket för det mesta alltid är uppskattat. Sen på idrotten började vi med det individuella arbetet, dvs styrka och rörlighet. Vi körde mage, armar och rumpa idag, plus lite stretchövningar. Gjorde fett ont i halsen men annars gick det väl hyfsat!
 
Tog en väldigt bra stund innan jag kunde åka hem pga mammas jobb och Nea och Bruno var så snälla att de väntade med mig. Jag somnade på skolan, mitt på golvet haha. Skönis. Sen när jag kom hem la jag mig och sov till och från till typ sju, halv åtta då jag och mamma åt en supergod räksås med färsk pasta, tillsammans med sallad och Let's Dance. Jag är längre inget fan av såna program men det var ganska kul!

Sen har jag ätit godis och inte gjort något annat viktigt alls. Eller jo, jag har redigerat bilduppgiften. Ni ska få se 4 bilder, vissa mer genomtänkta än andra. Bilderna är på Nea!
Puss!