Här

Nu var det ju ett tag sen sist.. Bloggade i måndags! Träningen på TC gick bra, tungt är det ändå haha. 

Sen i tisdags gjorde jag ingenting efter skolan, pluggade bara lite halvhjärtat på engelskan. Sen vid åtta åkte jag in till Teo, han var lite sjuk och vem vill inte ha en Ebba där då liksom? Och givetvis hjälpte min magi och han var typ frisk dagen efter, king är jag. DOCK, fördes det över till mig hahaha, men det kan jag ta. Provet i tisdags gick dåligt, i onsdags sudär och träningen i onsdags gick rakt åt helvete. Inatt sov jag dåligt för halsen och hostan och idag i skolan mådde jag dåligt, och dåligt sen efter skolan med, men Nea var här så då blev allt bättre<33. Men jag tränade ändå, och idag gick det mycket bättre. På söndag är första träningsmatchen, ska bli riktigt roligt, och jag vet exakt vad jag ska tänka på, bl.a att inte tveka när jag bestämt mig att lägga en pass, för ba helt plötsligt ropar någon och då blir Ebba stressad och då går det piss haha:-). Imon är det freeeedaaaag och jag har inga planer än. 
Hade köpt massa frukt och var så snäll och delade med mig lite.
Sov gott! Puss 

Jo förresten, nu Teo, nu ska jag skryta! I tisdags åkte jag och pappa och köpte mig en liten 5s, vilket var jävligt välbehövligt! Valde färgen "space grey" och inga sprickor än. Men har i alla fall inga bilder än, men det kommer.