One must always be crazy

Jag tror alla vet varför det varit tomt här, lol, alla vet allt inom loppet av några minuter i Ljungby. Tänker inte skriva något djupt eller deppigt, inte ikväll, men jag ska berätta en grej. Jag har varit oerhört ledsen, rekordledsen, dessa senaste veckorna. Slutet av sommarlovet blev inte i närheten av vad jag hade tänkt mig och utan mina otroligt godhjärtade vänner som bryr sig vetifan hur jag hade klarat mig. Mina vänner är fan ta mig bäst. I LOVE YOU.

I helgen var det ljungbydagarnas slut och för min del festade det sig torsdag, fredag och lördag! På torsdagen började kvällen hos älskade tvillingarna Thyr, likaså fredagen, och på lördagen så började den hos Sara. Har så kul med dom alla, orkar inte rabbla upp alla namn dock, bästa tjejer❤️❤️❤️ 

Skolan har också börjat, min klass blev bra, mitt schema blev bra och mina mentorer blev bra. Har inte träffat dom andra lärarna, förutom en, än, så det ska bli intressant. Imorgon har jag en kort och skön dag med bra lektioner.

I helgen är det inget festande för Ebbis utan hon med familj åker till Tranås för att spendera helgen med släkten och en himla massa kräftor. Ska bli mysigt!

Nu ska jag sova, godnatt!